Меню сайта
Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
Мої статтіДо успішного учня - крізь призму виховної роботи Я працюю класним керівником у 9-А класі. Це мій другий клас. Розпочавши дистанцію в п'ятому, ми дійшли до дев'ятого. Разом з дітьми я робила перші кроки як вихователь, я вчилась, помилялась і знаходила нові шляхи виховання, орієнтуючись на досвід кращих сучасних педагогів: В.Сухомлинського, А. Макаренка, К.Ушинського. Шкільний учитель веде дітей в країну знань. Класний керівник веде дітей у життя. Людське життя...Неповторне і звичне, радісне і сумне, сповнене глибоких переживань, солодке, як мед, і гірке, як полин. Діти, люди, їх мільйони...Всі вони зовсім різні і чимось неповторні. Вони мов ті зорі на небі, що горять своєрідним світлом. Стежина життя...Це по ній кожен має пройти гідно... Особливості виховної системи набувають виняткової ваги в умовах, коли людство рухається до нової сходинки суспільного розвитку – суспільства знань, яке потребує все більш глибокого особистісного розвитку людини, бо основний чинник подальшої демократизації – в розвитку особистості, формуванні духовно багатого, інтелектуального покоління, здатного до самовизначення та самореалізації. Як класний керівник розумію, що школа повинна не просто навчати, а керувати знаннями, виховувати відповідальну особистість, яка вміла б самоутверджуватись, могла б адекватно мислити, перетворювати природну й соціальну інформацію, яка прагнула б на краще змінити своє життя й життя своєї країни. Учень ніколи не досягне успіху, якщо не відчує себе хоча б один раз важливим у соціумі. Тож сучасний вихователь має створити всі умови для плідного розвитку творчої особистості, а клас має стати справжньою “Школою успіху”. Дитина – суб'єкт у діяльності, а не об'єкт впливу педагога. Діяльність педагога з учнями – це співпраця на користь дитини. |
Поиск
Архив записей
Друзья сайта
|