Воскресенье, 07.07.2024, 18:29
Приветствую Вас Гость | RSS

Дейна Наталя Михайлівна, вчитель української мови та літератури

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Мої статті

До успішного учня - крізь призму виховної роботи

Я працюю класним керівником у 9-А класі. Це мій другий  клас. Розпочавши дистанцію в п'ятому, ми дійшли до дев'ятого. Разом з дітьми я робила перші кроки як вихователь,  я вчилась, помилялась і знаходила нові шляхи виховання, орієнтуючись на досвід кращих сучасних педагогів: В.Сухомлинського, А. Макаренка, К.Ушинського.

Шкільний учитель веде дітей в країну знань. Класний керівник веде дітей у життя. Людське життя...Неповторне і звичне, радісне і сумне, сповнене глибоких переживань, солодке, як мед, і гірке, як полин. Діти, люди, їх мільйони...Всі вони зовсім різні і чимось неповторні. Вони мов ті зорі на небі, що горять своєрідним світлом. Стежина життя...Це по ній кожен має пройти гідно...

Особливості виховної системи набувають виняткової ваги в умовах, коли людство рухається до нової сходинки суспільного розвитку – суспільства знань, яке потребує все більш глибокого особистісного розвитку людини, бо основний чинник подальшої демократизації – в розвитку особистості, формуванні духовно багатого, інтелектуального покоління, здатного до самовизначення та самореалізації.

Як класний керівник розумію, що школа повинна не просто навчати, а керувати знаннями, виховувати відповідальну особистість, яка вміла б самоутверджуватись, могла б адекватно мислити, перетворювати природну й соціальну інформацію, яка прагнула б на краще змінити своє життя й життя своєї країни. Учень ніколи не досягне успіху, якщо не відчує себе хоча б один раз важливим у соціумі. Тож сучасний вихователь має створити всі умови для плідного розвитку творчої особистості, а клас має стати справжньою “Школою успіху”.

Мета моєї виховної роботи: в центрі уваги має бути дитина та її свобода, а її розвиток розглядається як процес її самореалізації і саморозвитку, де передбачається свобода вибору дитиною. Змінювати треба не саму дитину, а своє ставлення до неї, при цьому пізнаючи себе, спрямовуючи себе в бік конструктивного спілкування і поводження з нею.

Дитина – суб'єкт у діяльності, а не об'єкт впливу педагога. Діяльність педагога з учнями – це співпраця на користь дитини.

Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Июль 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архив записей

Copyright MyCorp © 2024
uCoz